Hoofdmenu

dinsdag 20 februari 2007

Nieuwe sites ...
De eerste is van toploper Rik Ceulemans. Louter toevallig ben ik op zijn site terecht gekomen. Die heeft als loper reeds een indrukwekkend palmares bij elkaar gelopen. Straffe kerel.
Blijkbaar heeft Buggenhout ook zijn joggingclub 'Traag Maar Lang'. Hun moto: Lopen kan men alleen. Maar in gezelschap krijg je er vriendschap en samenhorigheid bovenop!
Deze avond is uitgelopen op een snelle-loop-training ipv de vooropgestelde 11 km/u. Op hetzelfde moment dat ik aan mijn training begon verscheen daar Albert en samen hebben wij ons in gang gezet aan een meer dan gezapig tempo waarin we in het begin nog in staat waren om te praten. Naarmate we langer bezig waren, steeg het tempo nog een beetje en werden we alle twee iets stiller ;-)). Het praten was niet meer in 'vloeiende' zinnen. Na zo'n 40 min. was bij mij het beste er af en heb ik hem wijselijk laten verder lopen in zijn tempo. Toch ben ik tevreden dat ik hem zo lang heb kunnen volgen. Daarna nog effe uitlopen en stretchen en het was weerom 20u.

Donderdag staat er een interval training op het menu (x * 400 m met 200 m rust)

Gelopen: 8,3 km - 40:39 - 12,2 km/u (4:54 /km)

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

na enige tijd ben ik terug aanhet trainen. Het werk hield me uit mijn loopsloefkes weg.
jij gaat wel snel hoor.