Hoofdmenu

zondag 11 maart 2007

Gastronomisch diner overleefd
Dat is sterk overdreven, want eigenlijk was het meeste werk reeds tijdens de dag gedaan en hadden we het alleen druk tijdens het schikken van het eten op de 119 borden. Op ongeveer 5 minuten was iedereen bediend. Nadien hebben wij gegeten en het mag gezegd worden, het was lekker (meer info hier). Omstreeks 1u00 was het meeste werk gedaan (alle afwas toch) en vond ik het tijd om huiswaarts te keren. In de zaal zelf was het nog volle ambiance, maar na bijna een ganse dag rechtstaan was ik toch een beetje uitgeteld.
Gelukkig moest An vandaag redelijk vroeg uit de veren zodat ik nog voor de middag mijn loopje kon doen.
Wat een zalig weer was het. Deze namiddag ga ik op mijn bankske in de tuin van het lentezonnetje genieten. Lekker luieren.
Het enige 'lawaai' dat ik zal horen is dat van de carnavalstoet welke op een paar tientallen meters van onze deur voorbij trekt. Er naar gaan kijken doe ik niet, want ik ben niet echt carnaval-minded.

Gelopen: 12,2 km - 1:02:51 - 11,6 km/u (gs. 5:06 /km)

Geniet deze week van het mooie loopweer en tot de volgende keer

4 opmerkingen:

Anoniem zei

een gastronisch diner... wat is dat ? hahaha... ongetwijfeld een kleine verstooidheid... hahaha...

Anoniem zei

ok.... hahaha... is bij deze al rechtgezet !
ps: Michael, kom je ook naar zwinstedenloop ?

Anoniem zei

Ik zie dat je de Pegasusloop op je plannig hebt staan. Ik zou die mss ook willen lopen als voorbereiding op de Antwerp 10 miles. Enige ervaring met die wedstrijd in Londerzeel ? Goed ? Slecht ?

Anoniem zei

Toch weer een mooi loopje achter de rug, ondanks het diner. Meteen voldoende calorieën verbruikt.