Hoofdmenu

zondag 10 juni 2007

In de ban van de processie
Deze stelling is 2-ledig. Deze voormiddag was er op den Opstal na de hoogmis de jaarlijkse processie en deze namiddag stond ik tijdens m'n loopje in het Buggenhoutse bos plots voor een bord dat de weg afgesloten was wegens de aanwezigheid van de eikenprocessierups. Best uit omgeving van deze beestjes blijven en een klein omwegje doen.
Ondanks het goede eten en drinken dat gisterenavond geserveerd is tijdens een verjaardagsfeestje, liep het vandaag vrij vlot. Het was de eerste keer na m'n blessure dat ik zo lang op harde ondergrond gelopen heb, nl 6,5 van de 8 km. Dinsdag gaan we terug de Finse piste opzoeken om de belasting van de spier zo laag mogelijk te houden en het herstel te bespoedigen.
Voor mij is de examenkoorts voorbij , want afgelopen vrijdagavond hebben wij onze praktische proef afgelegd voor onze cursus 'Gastronomisch koken voor beginners'. Normaal gezien is iedereen geslaagd, want het 'dagelijks' werk telt voor meer dan de helft mee in het punten totaal. Voor de dochters is die 'koorts' pas begonnen en zal ongeveer 2 weken duren. Hopelijk sluiten ze dit schooljaar af met evenveel succes als hun vader. ;-))

Gelopen: 8 km - 49:57 - 9,6 km/u (6:15 /km)

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

johan zei

tja, wij hebben die rupsen van hieruit verder het binnenland ingestuurd! ;-)

Anoniem zei

Blij te horen dat je terug goed kan trainen. Ik zelf sukkel wat met de achillespees aan mijn beide enkels, veel trainen doe ik dus niet. Mijn snelheid (en da was al niet rap) is hierdoor ook wel serieus afgezwakt.
Loop je niet in lebbeke op 1 juli?