Hoofdmenu

donderdag 14 juni 2007

Onweer + hevige regen --> loopbandweer
Geen training op de piste, straks meer

Poging 2 --> zwaar bewolkt, droog en windtsil
Toen ik mijn loopkledij ging aantrekken begon het reeds lichter te worden aan de hemel en bleef de regen ook achterwege. Dus de weg op voor een dikke 7 km aan een iets hoger tempo vandaag. 2,5 km aan 11,1 km/u & 5,5 km aan 10,1 km/u. Af en toe voelde ik wel iets, maar dat zal waarschijnlijk louter psychologisch zijn. Schrik dat het er opnieuw zou inschieten. Al bij al best tevreden.
Er zijn op mijn kalender een paar lokale wedstrijden bijgekomen. Ten vroegste kan ik pas op 4 augustus mijn rentree maken en dit wegens op reis, BBQ's, ...
Zaterdag as zitten we met mijn werkgever PearlChain.net en tal van andere teams op Teambuilding in de Nekker te Mechelen. Daar wordt er de Hercules Trophy georganiseerd. Laat ons hopen dat het weer meezit. De ambiance ... daar zorgen we zelf voor.

Gelopen: 7,17 km - 41:18 - 10,4 km/u (gs. 5:45 /km)

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: