Hoofdmenu

zondag 15 juli 2007


Waar schrijf ik zoal mijn blog ?
Wel vandaag is dat niet in den bureau op een desktop, maar met de laptop van het werk op ons terras. Het is nu reeds 21u30 en de temperatuur is gewoon heerlijk. Veel te goed weer om binnen te zitten. Het enige minpunt aan dit weer is dat het binnen veel te warm zal zijn om te slapen. Daar komt volgende week verandering in als de airco geinstalleerd zal worden. Laat ons hopen dat het nog warm genoeg zal zijn deze zomer om hem te gebruiken ;-))
Gisteren, zaterdag, was het opnieuw jeugdpistemeeting in Lebbeke. Reeds van bij het opstaan hat Lotte haar loopkleren al aan. Ze had een beetje zenuwen. Maar eens daar aangekomen verdwenen die als sneeuw voor de zon toen ze haar loopvriendinnen terugzag. Omdat er voor elke dicipline medailles te winnen waren, was er een groot aantal deelnemers van clubs uit de omgeving, uit West-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg en zelfs een club uit Nederland.
Het verspringen was het eerste nummer waar L. aan deelnam. Ze zou graag de 3m grens overschrijden. Op aanwijzen van de trainer werd de startpositie juist gezet ... sprong 1 --> 3 m 25. De pret kon niet op. De 2e was een ietsje minder, maar toch ook meer dan 3m (3m15). Nog een kleine aanpassing van het aanvangspunt en nu kwam de afzet juist tot op de cm, met als resultaat 3 m 28. Liefst 31 cm verder dan tijdens haar eerste wedstrijd.
Bij de 80 m liep ze in de eerste reeks. Met 13:18 verbeterde ze haar tijd met 0:14 sec.

Deze ochtend ben ik omstreeks 10u vertrokken voor een kort loopje. Ik dacht dat het redelijk zou gaan, maar het was zo warm en er was geen zuurstof in de lucht, zodat ik de laatste km gestapt heb. Dat is me nog niet veel overkomen. Ik heb nog even tijd om klaar te zijn voor de Memorial Omer Vercammen in de Boonwijk (St. Gillis-Dendermonde) op 4 augustus.

Gelopen: 7,6 km - 40:31 - 11,3 km/u (gs. 5:20 /km)
De lelie op de foto staat reeds enkele jaren in een vergeten hoekje in een pot in de tuin. Ze krijgt geen extra water of plantenvoeding en elk jaar bloeit ze uitbundiger.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: