Hoofdmenu

dinsdag 17 juli 2007

Zwoele loopavond

En dan heb ik heb niet over het loopgezelschap maar wel over de temperatuur. Eigenlijk is dit geen echt loopweer. Gelukkig was er een zacht briesje om toch nog een beetje verkoeling te brengen.

Net voor we op verlof vertrokken, zijn we nog even de Decathlon binnengewipt en daar sprong mijn nieuwe aanwinst mij in het oog. Op het type looppantoffels waar ik mee loop was een korting van maar liefst 30 %. Dat scheelt echt een slok op de borrel. Mijn paar is nog niet aan vervanging toe want ik heb er nog maar 590 km mee afgelegd. Maar voor die prijs kon ik ze echt niet laten staan. Nu staan ze als reserve paar te blinken in de kast. In Oostenrijk wordt dit model ook verkocht en daar is de prijs nog hoger dan in Belgie.

Gelopen:8,22 km42:5811,5 km/ugs. 5:14 /km

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: