Hoofdmenu

dinsdag 18 september 2007

1001
Is niet het aantal nachten uit een sprookje, maar wel het aantal kilometers dat ik dit jaar reeds gelopen heb. Op zich misschien niet zo veel. Ondanks de 2 blessures dit jaar, verstuikte dikke teen tgv een struikelgeval in Buggenhout bos en een kleine spierscheur in de kuit waardoor ik zo'n 1,5 maanden niet gelopen heb, is dit toch al niet slecht. Hopelijk kan ik dit jaar mijn aantal gelopen km's in 2006 overtreffen, nl 1.183km.

Zaterdag as is er in Buggenhout bos de Kussnacht bosloop in samenwerking met onze club. Voor 3€ inschrijvingsgeld kan je deelnemen aan de 5 of 10 km. Dat geld gaat naar een goed doel. Je krijgt (de vorige jaren toch) een t-shirt in de plaats. Er is een kleedkamer voorzien in de tuin van het gasthof. Douches zijn er niet. Achteraf hebben we een cooling-down voorzien ;-))




Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb dit jaar mijn 1000 kilometers zelfs nog niet bereikt, zal pas in oktober zijn denk ik. A.s. zaterdag staat er wat anders op het programma, misschien een idee voor volgend jaar, ik noteer het alvast.