Hoofdmenu

zondag 30 september 2007

Mooie herfstdag
Wegens te weinig slaap (de fuif heeft tot 4u geduurd) en ik vond mijn oordopjes niet, heb ik deze ochtend de looppantoffels niet aangetrokken. Lotte mocht ook uitslapen want er was geen jeugdtraining vandaag. Vanaf dinsdag as wordt er nl naar het winterseizoen toegewerkt.

Deze middag zijn we kermis gaan 'vieren' bij mijn schoonouders en heben we het lekkere eten ons laten smaken. Alles werd doorgespoeld met een lekker glaasje wijn en een Duvelke.

Deze namiddag hebben we dan van het zonnetje genoten. Gewoon niks doen en genieten van de laatste warme dag van september. Meer moet dat niet zijn ...

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Meer moet dat niet zijn, voor een zondag. even uitrusten, de batterijen opladen, kermissen, een wijntje, een Duveltje. Het leven kan eenvoudig zijn! :-)

Anoniem zei

Mij mag je alle dagen bellen voor een wijntje of een Duveltje, dat moet niet echt een zonnige zondag zijn, maar dat maakt het natuurlijk wel gezelliger.