Hoofdmenu

donderdag 4 oktober 2007

Cross-spikes
Een paar weken geleden heb ik mij met het oog op het komende crossseizoen spikes aangeschaft. Het is al een tijdje dat ik graag een paar van die wedstrijden wil lopen of ploeteren, ... hoe je het ook noemen wil. Vandaag heb ik ze voor het eerst meegenomen naar de atletiekpiste om ze een beetje in te lopen op het gras. Ze voelen heel licht in gewicht aan. Mijn Asics Gel Kayano XII wegen bijna 360 gr. Het is een heel ander gevoel tijdens het lopen. De training was niet zo zwaar dan ik gedacht had. 9 rondje op de Finse piste aan 5:18 /km.
Zaterdag gaan we heel wat kilometers afleggen. Sanne speelt in de namiddag met de muziekkapel van chiro Hemo Opstal een taptoe in Zwijndrecht bij Antwerpen. Daarna rijden we door naar Lissewege (voorbij Brugge) omdat zij daar met de damesploeg van KBC Opstal om 18u een wedstrijd moet gaan spelen. Indien zij winnen blijven ze op de eerste plaats in de rangschikking.
Sinds gisteren ben ik ook ingeschreven voor 10 km Gaston Roelants op zondag 23 december. Laat ons hopen dat het even mooi weer is als de voorbije 2 edities.

Gelopen:9,3 km49:2111,3 km/ugs. 5:18 /km


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: