Hoofdmenu

donderdag 29 november 2007

Inspanningstest - 2
Vandaag stond de test in het ASZ van Aalst op het programma. Voor ik aan het ziekenhuis geraakt ben heb ik heel wat kilometers moeten omrijden. Overal zijn ze reeds maandenlang aan het werken. En als de werken voltooid zijn ... begint men de straat en voetpaden terug open te breken want men is een paar kabels vergeten te leggen. En de herstelling van de weg en vooral de voetpaden laat dik te wensen over.
In het naar huis rijden ... nam ik een andere weg ... waar men ook aan het werken is. Ik ben er toch nog op tijd geraakt.
De test bestaat uit:
bloeddruppel uit de oorlel in rust
3 minuten aan 9 km/u
bloedruppel uit de oorlel
3 minuten aan 10,4 km/u
bloedruppel uit de oorlel

3 minuten aan 12,4 km/u
bloedruppel uit de oorlel

3 minuten aan 14,4 km/u
bloedruppel uit de oorlel

3 minuten aan 16,6 km/u
bloedruppel uit de oorlel

De > 18 km/u snelheid heb ik niet meer gedaan omdat de benen niet meer mee wilden.
Volgende week dinsdag kan ik de resultaten gaan bespreken met de arts.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: