Hoofdmenu

donderdag 15 november 2007

Te snel gelopen
Deze avond heb ik de training aan een veel te hoog tempo afgelegd. De bedoeling was om aan een gemiddelde van 2:30 /rondje van 500m te lopen. Maar door een misverstand heb ik met het 'verkeerde' groepje meegelopen aan een te hoge snelheid. 10 km in 46:10 - 13 km/u was niet het door Koen beoogde tempo voor mij. Oeps ...
Morgen is het rustdag, dwz dat er niet gelopen wordt door Lotte of door mij. Wel staat er voor mij de wekelijkse les 'Gastronomisch' koken op het menu.
Lotte voelde zich niet 100% en is daarom thuis gebleven van de training. Normaal zou het een serieuse straf zijn om haar thuis te houden. Nu zei ze zelf dat het niet ging. Misschien is dat een gevolg van de bijkomende training gisteren namiddag. Zij is met een vriendin een eindje gaan lopen op de piste zoals haar trainer Gentil gevraagd had. Maar ... na het lopen iets warmer aantrekken was ze blijkbaar vergeten. Toen ik daarnet thuis kwam was ze al een beetje opgewarmd. Beter 1 training missen dan ziek worden.

Gelopen:
3 km inlopen
20 rondjes van 500m à 2:20 (/rondje)
1 km uitlopen

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: