Hoofdmenu

zaterdag 17 november 2007

Zalig loopweer
Deze namiddag was het zalig 'warm' loopweer. Vooral in het zonnetje. In het bos was het iets frisser.
Omdat er morgen geen wedstrijd op onze planning staat heb ik vandaag een rustige duurloop ingelast. De lange intervallen van 3 x 3,5 km heb ik niet gedaan omdat de benen niet 100% waren. Misschien dat ik morgen samen met Lotte nog een half uurtje ga lopen.

Volgende week vrijdag 23/11 is het vanaf 19u in zaal Torenhof te Opstal, Trappistenavond tvv de muziekkapel van Chiro Hemo Opstal. Zoals elk jaar zal er daar menig trappistje genuttigd worden. Ik heb Sanne (zit ook bij de organisatie) al de opdracht gegeven om van een bepaald merk een paar exemplaren opzij te zetten. Ik heb nl zoals elke vrijdag eerst 'kookles'. Daarna gaan we er een paar drinken. Gelukkig is ons huis binnen wandelafstand.




Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: