Hoofdmenu

zondag 18 november 2007

Doelstelling bereikt
Vorige week had ik mij voorgenomen om het aantal loopkilometers per week te verhogen. Dit is met 61,4 km deze week aardig gelukt. Gemiddeld liep ik tussen de 25 en 35 km/week. Door het verhogen van het aantal km voelen de benen niet echt 100%. Het lijkt of de brandstof een beetje op is. De 2 volgende weken zal ook iets rustiger zijn op loopvlak wegens drukke kalender. 'Morgen maandag' is het rustdag omdat er 's avonds een info-avond is op de school van Sanne. Dinsdag en donderdag training met de club. Woensdag ook geen tijd (misschien een kort loopje). En volgend weekend staat er buiten de wedstrijd in Zele nog het een en het ander op de kalender.




Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

veel succes zondag in Zele, misschien lopen we tesamen in Maldegem (in januari)...
ik zal er dan zeker bij zijn..
amuseert u ginder hé..!

Anoniem zei

Mike,
Je bent voorbeeldig bezig!
Tracht wel niet teveel hooi op je vork te nemen : hiermee bedoel ik dat je weektotalen niet van 25 naar 60 kunnen gaan. Regelmaat en rustige duurlopen zijn voor jou heel belangrijk nu; tracht wel 45 a 50 km per week te lopen en hou dit aan.
De trainingen verlopen voor jou enorm goed momenteel en we wachten met spanning op je resultatebn van je inspanningstest waarna we nog beter en individueler je trainingen en tempo's kunnen bepalen. Tot donderdag
De coach