Hoofdmenu

dinsdag 25 december 2007

Kort loopje
Op vraag van Lotte zijn we vandaag toch even gaan lopen. Deze middag had ze Jan en zijn dochter zien lopen en daardoor had ze zin gekregen om ook een toerke te doen. Na het kerstdiner bij mijn ouders zijn we naar huis gereden, hebben ons omgekleed en zijn we vertrokken. Al na enkele honderden meters kreeg ze last in haar 2 knieen, zodat we maar 2,5 km (ipv 5km) gelopen hebben in juist 15'.
Morgen ochtend ga ik dan nog een 12 km loopje doen aan een lage hs. In de namiddag gaan we met de club schaatsen in Lebbeke. In een kerststalletje wordt er tvv de club een natje en een droogje geserveerd ...
Via de site afstandmeten.nl kan je je loopje uitzetten op kaart en alzo het aantal gelopen km's bepalen. Indien je geregistreerd bent kan je die verschillende loopjes ook opslaan. Ik heb met GrabIt het stukje geselecteerd dat ik nodig had om in te voegen in mijn blogje.
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: