Hoofdmenu

zondag 23 maart 2008

Looploze dagen
Sinds donderdag heb ik nog geen meter gelopen. In de regen en bij een harde wind ben ik toch naar de training geweest. Dat had ik beter niet gedaan, want de verkoudheid is daardoor nog wat erger geworden. Mijn neus zat kompleet dicht en er begon zich een lichte hoest te manifesteren.
Het gaat nu al heel wat beter, maar uit voorzorg ga ik ook vandaag niet lopen.
Ook de wedstrijd morgen in Londerzeel ga ik niet doen. Ik ga ze vervangen door een gewone, rustige duurloop.
Gisteren was het de VAL jeugddag in de Topsporthal te Gent. Met 15 jeugd-atleten zijn we naar ginder getrokken voor een dagje sport en ontspanning. Zij konden er kennis maken met de verschillende fascetten van de atletieksport, afgewisseld met leuke spelletjes. Meer info daarover kan je vinden op de site van onze club.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hey die mike,

Vezorg je maar goed hé. See you on the 10 Miles of Antwerp?
De Pegasusloop in Londerzeen helaas niet voor mij dit jaar.

Groetjes
Geert
http://mijnmarathondroom.skynetblogs.be