Hoofdmenu

zaterdag 12 april 2008

Tuinarbeid
Het mooie weer vandaag was ideaal om eindelijk onze gazon eens te verticuteren. Dat was echt wel nodig omdat er gras tussen het mos groeit ipv omgekeerd. Het is een elektrische verticuteerde. Om dat met een hark te doen ... daar denk ik niet aan. Daarvoor is onze gazon net een ietske te groot. Dankzij de hulp van Sanne en Lotte was de klus van het opruimen snel geklaard.
Tijdens de donderdagtraining hadden we geluk. De 1.000m sessies waren voor een paar onder ons vervangen door 16 rondjes van 500m in 2'15 (13,3 km/u) en elke 4e ronde telkens een snelle ronde (1'50 - 16,4 km/u). Na de 12e ronde was ik door mijn beste krachten heen en heb ik de resterende ronden uitgelopen aan een rustiger tempo. Na die snelle ronde was het telkens zoeken naar het juiste ritme en echt veel tijd om te recuperen was er niet. Een pittige training dus.
Het herstelloopje deze ochtend verliep naar mijn gevoel iets moeizamer. Misschien kwam dat door de wind die in het open veld redelijk krachtig was en 'pal op kop' blies. In het bos was het praktisch windstil. 8,6 km in 42'47 - 12,1 km/u - hs. 155/167.
Morgenvoormiddag een LSD-loop.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: