Hoofdmenu

zondag 22 juni 2008

Jogging Oudegem
Sinds woensdag had ik door allerlei omstandigheden geen meter meer gelopen. Ik was benieuwd wat dat zou geven vandaag.
Met het mooie weer was de opkomst voor de 15e jogging van Oudegem enorm. Onze club was heel goed vertegenwoordigd in alle 3 de afstanden (4-8-12 km).
Om iets over 15u zette de ganse groep zich in gang. Ik had me voorgenomen om niet te snel te starten. Dat was blijkbaar een goeie beslissing bij dit zwoele weer. Bij het ingaan van de 2e ronde ben ik dan iets versneld en begon al vlug (sneller) gestartte lopers in te halen. Het groepje voor mij kon ik echter net niet meer bijbenen, want op 1 km van het einde begonnen ook zij te versnellen.

8 km - 35'06" - 13,7 km/u - 26" op 102 starters (8 km)

Heel tevreden keerde is huiswaarts. 1 min-puntje toch ... de Hoegaerden was veel te snel uitverkocht ... nietwaar Peter ? ;-) En moest er noodgedwongen overgschakeld worden op donkere trappist.

PS. Bart B. proficiat met BR op de 2.000m bij de masters (+35) en je overwinning vandaag.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Karolien zei

hallo,
ik heb ook meegedaan in Oudegem. Weet jij soms of ik de uitslag op internet kan vinden?
Kan je mij anders kopietjes sturen via email?
Alvast bedankt.
Karolien