Hoofdmenu

maandag 21 juli 2008

Dender & Scheldejogging
Vandaag stond er een wedstrijd in Grembergen geprogrammeerd. De weermannen hadden droog en fris weer voorspeld, maar de weergoden waren het daarmee niet eens. Een droge start, waarna het begon te motregenen en de temperatuur terugviel naar een 14 graden !! Dat valt niet mee als je van meer dan het dubbele komt.
Iets na 15u werden we totaal onverwacht op gang gefloten. Een 'spurtje' tussen de iets minder snelle starters door bracht mij eens de Scheldedijk bereikt te hebben in een vlot lopend tempo. De wind blies hier in de rug. Eens van de dijk af en terug richting start blies hij echter serieus in het nadeel. Tijdens ronde 2 werd ik bijgehaald door een groepje van 4 waar ik kon aanpikken om alzo te finishen in 36'14" (13,2 km/u). Niet slecht bij deze harde wind en toch 6' beter dan in 2006.
Sandra en Geert waren ook van de de partij. Zij gingen voor de volle 12km. Sandra won overtuigend bij de vrouwen en Geert haalde ruimschoots zijn doelstelling door de aankomstlijn te overschrijden in 1u06'.

Tot de volgende keer

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie wedstrijd. Proficiat met je verbeterde tijd. 6' beter dan 2 jaar geleden. Niet mis.

Anoniem zei

Goe gelopen. Het weer kon inderdaad beter maar ik vond het toch een schoon parcours. Tot een volgende keer.

Anoniem zei

hey Mike,

We hebben dat toch weer goed gedaan hé.
Als je me eens je email adres bezorgd, dan stuur ik je wat foto's door waar jij ook in opduikt!
Tot in Merchtem , en zet al maar een frisse pint klaar!

Geert
http://mijnmarathondroom.skynetblogs.be