Hoofdmenu

dinsdag 26 augustus 2008

Writersblock ?
Nee, gewoon niks speciaals te melden. Alles loopt gewoon zoals het hoort.
Normaal gezien zou ik op vrijdagavond voor het eerst een 1.500m lopen op de piste, maar omdat we uitgenodigd zijn bij vrienden wordt deze wedstrijd van mijn kalender geschrapt. Toch volg ik het trainingsschema dat de Coach opgesteld heeft. Zaterdag was er de traditionele duurloop van 12,5 km, met incl. 5 keer 30" versnellen (= technisch rollen zoals dat officieel heet). Tijdens de zondagse bostraining voor de jeugd heb ik mijn interval/snelheidstraining afgewerkt. Na de gebruikelijke warming up & versnellingen (in/out), 3 x (300 m in 60" + 200m joggen + 200m in 38") + 3' reeksrust en afgesloten door de WD. Gisteren een extra rustdag ingelast en vandaag was het terug een uurtje d'er invliegen. 18 rondjes van 500m aan een tempo van om en bij de 2'15" (40'24" - 13,4 km/u). Morgen is er een herstelloopje.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: