Hoofdmenu

donderdag 28 augustus 2008

Geen zin
Gisteren had ik geen zin om te lopen. Toch heb ik mijn loopschoenen aangebonden en na een paar kilometer begon het toch vlot te gaan. Omdat het reeds begon te schemeren en ik geen reflecterende kledij droeg heb ik het aantal kilometer beperkt tot 7,5 (41'50" - 10,8 km/u).
Het wild konijn is nog niet met uitsterven bedreigd in onze contreien. De schemering is hun favoriete tijdstip om buiten te komen. Ik heb er een 20-tal zien rondhuppelen. Een gek zicht, dat bruine pakje met de witte staartjes.
Vandaag was het 'losloopdag' voor diegenen die morgen een wedstrijd lopen. Renaat en ik hebben Niels, Laid & Robbe op sleeptouw genomen voor 2 x 1.000m in 4'00" met 400m joggen ertussen. Omdat zij sneller lopen hebben zij 2 x 1.100m moeten afleggen in telkens 4'00", iets wat hun goed afging. Na deze reeks hebben Renaat en ik nog 1 x 1.000 & 1 x 1.200m afgelegd op de piste.
Morgen is het looprustdag.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: