Hoofdmenu

zaterdag 27 september 2008

Aanloop naar het veldloopseizoen
Na 2 rustigere loopweken, is nu de opbouw van het aantal loopkilometers begonnen in functie van komende winter. Het aantal trainingen wordt terug op 5 per week gebracht en het aantal km/week gaat opnieuw naar +/- 55. Zondg as is er in Opwijk de eerste oefencross. Vorig jaar heb ik daar voor het eerst kennis gemaakt met deze dicipline en het is me heel goed bevallen. Dit jaar start ik er bij de masters voor een afstand van 4 km.
Ik hoop dat er iets mis is met mij hs-meter, want in het begin van een loopje meet hij altijd een hs van > 200 (vandaag zelfs 221). Morgen tijdens het ochtendloopje (lees late voormiddag) ga ik dat eens 'manueel' vergelijken of ie wel gelijk heeft. Dit fenomeen heeft zich pas vanaf woensdag gemanifesteerd. Na een paar minuten valt ie terug naar normale waarden. Gelukkig maar ;-)
Dit weekend is het kermis op den Opstal. Dat zullen we geweten (vooral gehoord) hebben. Gisterenavond was het een fuif in een tent rechtover ons huis. Die heeft tot 4 u deze ochtend geduurd ... zelfs met oordopjes in heb ik niet al te veel geslapen. En vanavond is het weer prijs.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Crossen is inderdaad leuk. Volgende week begin ik er ook aan.