Hoofdmenu

donderdag 9 oktober 2008

Stevige training
Op maandag stond mijn hoofd totaal niet op lopen en heb ik dan ook een extra rustdag genomen. Dinsdag was het een relatief rustige 15-kilometer loop (12,4 km/u). Met het mooie weer heb ik gisteren na het werk vlug het gras afgereden, door de oppervlakte is dat toch al vlug een uurtje werk. Daarna nog efkes gaan loslopen. Tot daar het rustigere loopwerk van deze week.
Vandaag was het een redelijk zware training, na het loslopen stonden er 5 sessies van 3 rondjes op het programma. Elke 1e en 3e ronde van 500m, tempo 2'05" a 2'10" en elke 2e ronde in +/- 1'55" (zie kader onderaan).
Vorig jaar omstreeks deze tijd zou ik niet in staat geweest zijn om bovenstaande training af te werken, laat staan aan deze 'snelheid'. Dankzij onze Coach Koen ben ik hier geraakt. Hij slaagt er steeds in om de lopers in zijn groep langzaam te laten groeien naar elk hun hoogste niveau. Ne straffe & toffe kerel.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

amai als ik die snelheden zie in dat lijstje...,dat is geen kattepis zene,daar ben ik niet snel genoeg voor!
Ik heb eindelijk mijn planning voor 2009 klaar,dat is ook geen klein bier!!!