Hoofdmenu

zaterdag 24 januari 2009

Cross Bornem = Pas
Inderdaad ... dit jaar laat ik de cross in Bornem aan mij voorbijgaan. Reeds van donderdag liep het niet zoals het hoorde en ook deze voormiddag tijdens het loslopen bleken de versnellingen eerder op iets sneller lopen dan voorheen. De benen voelden nog steeds aan zoals donderdag, zodat ik besloten heb om morgen niet deel te nemen en 2 dagen rust te nemen. Lotte sukkelt al 2 dagen met een verkoudheid en zal daardoor ook niet aan de start verschijnen.
Door de hevige regen was gisterenavond het grondwater zo hoog gestegen dat het in onze kelder op 2 plaatsen begon binnen te sijpelen. Eerst een klein beetje, maar later veraderde dat in kleine beekjes. Water scheppen was de boodschap. Gelukkig is het 's avonds redelijk snel opgehouden met regenen en stopte het waterlek. Omdat ik morgen niet ga lopen kan ik het lek dichten in onze kelder.

Heet van de naald:
In het najaar (waarschijnlijk ergens in september) wordt er in Buggenhout een halve en een hele marathon georganiseerd ... meer info volgt later.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Amuseer u in de kelder.....
Ik pas ook voor Bornem,ik was de hele weel ziek! Wij gaan straks wel naar de optocht in Dendermonde, want wat daar gebeurde.......

Hou me op de hoogte van de "marathon van Buggenhout" hé

Geert
http://mijnmarathondroom.skynetblogs.be