Hoofdmenu

vrijdag 30 januari 2009

Voorlopige loopkalender
Tijdens mijn 'rustdagen' heb ik mij bezig gehouden met het zoeken naar loopwedstrijden. Zoals reeds eerder gemeld laat ik (graag) de massalopen aan mij voorbij gaan en zal aan de start verschijnen van enkele lokale en vooral gezellige lopen. Vooraf een praatje slaan tijdens het warmlopen en achteraf een pint drinken (al-coolhydraten bijvullen --> heel belangrijk voor afstandslopers).
Gisteren ben ik opnieuw naar de club geweest om er een rustige duurloop af te werken. Vandaag is er rustdag en het weekend staat in het teken van kilometers maken.

Tot de volgende keer

Een beetje meer info ivm de loopwedstrijd op den Opstal:

Zaterdag 18 april - Avaloop
Instaploop 5 & 10 km in groep aan 10km/u
½ marathon start om 14u25 aan Avalon, Broekstraat, Buggenhout-Opstal
Bevoorrading: elke 5 km water & sportdrank
Inschrijving: ter plaatse
Startgeld: vrije bijdrage

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Michael

Had hierover deze morgen in het Bos iets opgevangen en opgezocht op het internet en zo op je blog geraakt.

Als ik kwetsuur vrij blijf, dan overweeg ik om (recreatief) mee te doen!

Groeten

Peter