Hoofdmenu

vrijdag 20 maart 2009

Heb het zitten
Snuf, snotter, hoest, ...
Sinds vorige nacht is de verkoudheid opgekomen. Mijn neus heeft al veel (kilometers) gelopen vandaag, maar voor mij is het echter een looprustdag.
Normaal staat er morgen een lange duurloop op het programma, maar als het gesnotter niet verminderd is, ga ik dat loopje overslaan.
De loopkalender is ook een beetje gewijzigd. De Pegasusloop komt ook dit jaar op een minder geschikt moment (wiskunde-hulplijn), zodat hij van mijn kalender geschrapt is.
Mijn eerstvolgende wedstrijd wordt dus de halve (natuurloop) marathon van Opstal op zaterdag 18 april. Mijn eerste pistewedstrijd is gepland op zaterdag 2 mei op de meeting in Lebbeke.
Voor Lotte beginnen maandag de paasexamens. Gespreid over iets meer dan 1 week hebben zij toetsen voor een aantal vakken. Het lopen zal voor haar volgende week op een lager pitje gezet worden.


Tot de volgende keer

1 opmerking:

unitedhamburg zei

G-morgen,65´Dendermonde, in Lebbeke groot geworden van SK Lebbeke,Avanti Lebbeke en ook AC Lebbeke en die gouden jaartjes van FC Brugge!En nu volgend jaar al 20 jaar Hamburg,af en toe speelt is nen Belg hier bij den HSV of bij VFL Wolfsburg da heb ik Peter Van Der Heyden geb in Oudegem gezien en Sport doe ik elke dag morgens om de motor in bewegung te brengen!Mijne moeder is laatste jaar overleden in Mei sehr tragisch onval!Groetjes