Hoofdmenu

zaterdag 28 maart 2009

Rustige loopweek
De eerste loop na de verkoudheid liep nog niet zo vlot. Blijkbaar hangen de sporen ervan nog steeds ergens rond in mijn lichaam.
De eerste km's kon ik nog een redelijk tempo aanhouden, maar de laatste 1,5 km ging de snelheid naar beneden en kreeg ik precies ook minder adem.
Toch zo'n 7,34 km gelopen aan een gs. aan 12,4 km/u.

Vandaag liep het beter, een rustige duurloop van 12,8 km - 1u08'32" - 11,2 km/u juist na de tweede regenvlaag van de dag. Ik had mijn regenjasje aan, maar al na 1 km bleek dit geen goed idee geweest te zijn, want de zon deed alles opwarmen. Om naar huis terug te lopen had ik geen zin en werd het lekker zweten.
Morgen staat een gelijkaardig loopje op het programma, maar aangevuld met enkele versnellingen.


20090328


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: