Hoofdmenu

donderdag 2 april 2009

Geen 2 x 21 meer ...
Dinsdag stond er een toffe, maar pittige training op het programma:
Warming up & stretchen
4 reeksen 300m snel + 200m joggen + 200m snel + 6' joggen als reeksrust


Reeks 1:
300m - 57" - 19,0 km/u
200m - 38" - 19,0 km/u

Reeks 2:
300m - 55" - 19,6 km/u
200m - 37" - 19,5 km/u

Reeks 3:
100m --> plots een kramp in de hamstring van mijn linker been = game over


Ofwel is die (voor mij toch explosieve) snelheidsverhoging niet meer zo aangewezen, ofwel was de opwarming niet zoals het hoorde.
Nu lig ik dus in de lappenmand zoals men het noemt en daardoor zal waarschijnlijk ook de 21km natuurloop in het water vallen. Deze week ga ik geen meter lopen. Misschien dat ik volgende week een voorzichtige poging waag ...

Toch heb ik mij daarstraks laten verleiden om samen met Patrick (die een rugblessure heeft) een paar rondjes rond het voetbalveld te lopen. Samen hebben we in totaal 10 rondjes rustig joggend afgelegd. Geen tijd bijgehouden, gewoon pijnvrij lopen.
Morgen ga ik van het mooie weer profiteren en heb daarvoor een dag verlof genomen. Zo kan de tuin volledig klaargemaakt worden voor de zomer.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: