Hoofdmenu

donderdag 30 april 2009

Veel tijd ...
Om andere dingen te doen heb ik nu omdat ik (voorlopig) niet meer ga lopen. Bv. Onze videocamera was onzacht in aanraking gekomen met de grond waardoor hij niet 100% goed meer functioneerde. Wat dacht je ... vroeger altijd maar uitstellen om de oude filmkes op pc te zetten en ze te bewerken voor ze op DVD te branden ... en nu camera stuk. Gelukkig heeft een collega ook een DV camera die ik even mocht lenen om ze naar PC over te brengen. En het waren er veel, veel meer dan ik gedacht had. Nu de overbrenging een feit is kan ik beginnen ze te bewerken met Adobe Elements voor ik ze op DVD brand. Toch mis ik het lopen reeds. Het is zoals een (leuke) verslaving. Zondag as zal ik al een poging ondernemen voor een re-start. Mijn nicht is zicht langzaam maar zeker aan het voorbereiden op de marathon van Berlijn. Nu zij dit weekend in de buurt is gaan we zondagvoormiddag samen een rustige duurloop doen in Buggenhout bos.
Maar eerst is er op zaterdag de open pistemeeting in Lebbeke, gevolgd door het PK 10km. Normaal ging ik er deelnemen aan een 1.000m, maar door mijn blessure ga ik een handje toesteken. Lotte gaat ter voorbereiding van de interclub kampioenschappen op 9 mei een 300m lopen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: