Hoofdmenu

zaterdag 4 juli 2009

Lokerse feesten
Het is weer eens een tijdje geleden dat ik nog een concertje meegepikt heb. Op zondag 2 augustus is het zo ver. Dan Sanne en ik naar Anouk & The Scabs naar de Lokerse feesten.
De kostprijs valt heel goed mee. In voorverkoop 'slechts' 15 euro pp. Andere dagen is het soms duurder. Eerst dacht ik ook naar Ultravox en Simple Minds te gaan, maar deze laatste heb ik zo dikwijls gezien en de laatste cd's vind ik niet zo goed.
De mosselen met frietjes hebben we ons gisteren goed laten smaken. Vanavond is het BBQ.
Omdat we deze namiddag op stap geweest zijn heb ik deze ochtend mijn loopschoenen aangetrokken om een beetje te gaan loslopen. Bij een temperatuur van 23 gr was het zalig lopen. Het is een serieus verschil met de 34 van vorige donderdag.
Gelopen: 8,3 km - 47'14" - gs. 10,5 km/u
Morgen voormiddag nog een lange trage duurloop om het aantal loopkilometers aan te dikken.
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: