Hoofdmenu

maandag 6 juli 2009

Metallica@Werchter
Gisterenavond is het redelijk laat geworden. Via Facebook (Metallica club) had ik vernomen dat het integrale concert ging uitgezonden worden via StuBru. Ik zat klaar aan de pc om het te registreren. Iets later dan voorzien kwamen zij op en werd de rec knop ingedrukt. Toch heb ik besloten om te gaan slapen omdat ik vandaag vroeg uit de veren moest om te gaan werken. Deze ochtend heb ik dan de stop knop ingedrukt. En na een vlugge beluistering … het was de moeite. Ambiance tot en met. Maar ... de StuBru presentatoren vonden er niks beter op dan regelmatig tussen de songs te kletsen, intervieuwtjes af te nemen met andere mensen, enz ... heel triestig vond ik dat.
's Ochtends ben ik samen met Glen aan een lange duurloop begonnen. Het liep niet echt vlot want rond km 11 kwam de verzuring van de bovenbenen zo vlug opzetten dat ik even gewandeld heb en ook van de gelegenheid gebruik gemaakt heb om nog wat te drinken. Gelukkig had ik mijn drank bij want het was warmer dan ik dacht. Er is duidelijk nog veel werk aan winkel voor de halve marathon op 6 september.

Gelopen: 15,73 km – 1u25'32" – gs. 11 km/u – ghs. 150

Vandaag is het rustdag en morgen clubtraining.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: