Hoofdmenu

maandag 3 augustus 2009

Geen inspiratie
Vorige week had ik geen inspiratie om iets op de blog te posten. Het was een werkweek na een weekje verlof.
Samenvatting vorige week:
Dinsdag - 7,5 km - 38'20" - 11,7 km/u
Donderdag - 7,25 km - 36'12" - 12 km/u
Zaterdag - 10,41 km - 54'42" - 11,4 km/u
Nu was het vorige weekend heel druk (maar dat zijn we gewoon de laatste tijd). Sinds een paar maanden traint Sanne discus, speer en kogel bij ACL. Ze zou graag eens meedoen aan een meeting en vrijdagavond was het dan zo ver. Op de avondmeeting van SPBO deed ze mee aan de discus competitie. Met een worp van 17,23 m werd ze 9e op 10 deelneemsters. Haar trainer/coach Roger was heel tevreden met haar eerste optreden.
Op zaterdag was er het jaarlijkse etentje van de kleinkinderen van Pauline Van Assche (mijn grootmoeder zaliger). Omdat die kleinkinderen mekaar enkel met Nieuwjaar zien hebben die een paar jaar geleden besloten om in de zomer ook nog eens samen te komen. Dit jaar waren we, samen met Bert & Tinneke, te gast bij Tom & Ilse. Het werd een heel gezellige avond en bleven tot 1u op hun terras 'plakken'. Een uurke later lagen we allen in bed.
Zondagochtend was het pijpestele aan het regenen. Dit kwam mij goed uit want ik had totaal geen zin om te gaan lopen. Om 11u waren we te gast bij Erna & André voor een BBQ. Eens hij het vlees begon te bakken stopte het met regenen. Het werd een heel plezante namiddag (het aandeel van InBev is vandaag heel sterk gestegen vandaag wegens de verhoogde omzet). In de namiddag was het de Opstal Koerse. Een wielerwedstrijd voor eliten met en zonder contract. Er reden een paar bekende renners mee. Onze vrienden wonen aan de omloop en mijn schoonbroer heeft mij de meeste bekende renners aangeduid. Zelf ken ik er maar heel weinig.
's Avonds reden Sanne en ik naar de Lokerse feesten voor de optredens van Anouk & The Scabs. Om 22u15 begon Anouk aan haar ding. Zij is een entertainster van de bovenste plank. Alle bekende nummers passeerden de revue, ook 'One word' dat me steeds aan m'n (overleden) neef doet denken. Ze sloot af met het majestueuze Jerusalem. Omstreeks middernacht begonnen The Scabs aan hun ding. Ook hier ambiance met al hun bekende hits, afgewisseld met enkele minder bekende nummers. Ze hadden er zin in en gaven er een serieuze lap op. Zij sloten (traditioneel) af met een prachtversie van "Rockin' in the free world" van Neil Young. Omstreeks 2u30 lagen we in bed. Sanne gaat in september ook nog naar Pukkemarock (met oa The Scabs, ...).
Vandaag begon een nieuw verlofweekje met de laatste voorbereidingen voor het leggen van de nieuwe vloer.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: