Hoofdmenu

zondag 18 oktober 2009

5 graden loop ...
Nee ik heb het voor 1 keer niet over het aantal graden dat er in het abdijbier 'Donkere van Grimbergen' zit (dat zijn er 6,5%vol), waar ik er gisterenavond op een leuk verjaardagsfeest van m'n schoonzus een aantal 'soldaat' gemaakt heb, maar over de temperatuur deze ochtend om 9u. Lotte ging samen met een paar loopvriendinnen naar de zondagochtendloop met trainer Gentil en ik heb ondertussen mijn bosloop afgewerkt: warming up, stretching, 6,6km duurloop aan 12km/u en cooling down. Daarmee komt mijn weektotaal aan 49 km. Nog niet echt veel, maar ik ga toch proberen een zo constant mogelijk aan loopkilometers per week te halen (tussen 45 en 55). Later zal dat totaal omhoog gaan ... maar dat is nog niet voor direct. Alles hang af van mijn loopplannen voor 2010.
Straks een rustige zondagnamiddag waarbij ik misschien met mijn fototoestel eens op 'jacht' ga.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: