Hoofdmenu

woensdag 14 oktober 2009

Plezante & goei training
Zo kan ik het loopje van dinsdag omschrijven. Na de gebruikelijke warming-up rondjes (3 km) was er een gezamenlijke opwarming met heel veel rek- en stabilisatieoefenigen, gevolgd door 3 x 6 rondjes van 500m (eigenlijk 485m) in 2'10" / rondje (gs. 13,4 km/u – ghs. 157) en tussen elke reeks 1 rondje 'joggen' (2'50")
De resultaten van de inspanningstest vielen ook beter mee dan gedacht. Zo is mijn anaƫrobe snelheidsdrempel opnieuw een heel klein beetje omhoog gegaan en is tevens de hartslag lager. De lange trage duurlopen aan +/- 10,5 km/u aan een gem.hs. van +/- 130 renderen. Zij gaan ook deel blijven uitmaken van mijn trainingsprogramma.
Gisterenavond zou ik ontspannen duurloopje doen, maar omdat het reeds 20u30 was ging ik dat doen op de loopband. Deze heeft echter rare kuren, zodat ik wijselijk besloten heb om toch maar niet te lopen.

Vandaag liep de training iets langer uit voor mij omdat ik eerst de kadetten aan het werk moest zetten en pas daarna kon ik beginnen aan 18 rondjes aan +/- 11 km/u, maar elke 3e ronde 200 m versnellen naar (+/- 17 km/u). Het liep redelijk vlot.
De vloerder die is dinsdag eindelijk de afwerking komen doen. Zo kunnen wij dit weekend de laatste stukjes behangpapier kleven en alles een laatste laagje verf geven. Daarmee komt er een einde aan een groot werk. Het resultaat mag er zijn. De kleuren van de vloer, het plafond, de muren en de deuren passen heel goed bij elkaar.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: