Hoofdmenu

zondag 29 november 2009

Jaarlijkse trappistenloop
Gisterenavond was er in Torenhof, de trappistenavond tvv de muziekkapel van Chiro Hemo Opstal. Traidtioneel is er heel veel volk en worden er heel veel trappisten geschonken, zodat er heel veel mensen in de vroege uurtjes, beschonken de zaal verlaten . Menigeen zal met een katerke zitten vandaag. Ik ben gelukkig op tijd gestopt met bier drinken, zodat ik nog deze namiddag nog een trappistenloopje kon doen. 8,6 km - 48'51" - gs. 10,6 km/u - ghs. 134. Van het gerstenat heb ik geen last gehad. Normaal gezien zou ik nog een paar km verder gelopen hebben, maar wrijvingspijn aan mijn hiel deed mij vlugger huiswaarts keren. Bij controle merkte ik een joekel van een bloedblaar. De nieuwe loopschoenen zijn precies nog niet genoeg ingestapt.
Op donderdag hebben we toffe training gehad 4 x 1.000m (werder er uiteindelijk 5) met als reeksrust 500m joggen.

1. 3'53" - 15,5 km/u
2. 3'52" - 15,5 km/u
3. 3'52" - 15,5 km/u
4. 3'54" - 15,4 km/u
5. 3'55" - 15,3 km/u

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: