Hoofdmenu

maandag 23 november 2009

Planning tem einde crossseizoen
De wedstrijd in Zele was mijn laatste cross voor dit jaar (2009). Dus geen deelname in Stekene (VOLH) of in Ertvelde (RIEM). Vanaf nu staat de loopplanning in teken van de 10km van Gaston Roelants in Laken op zondag 20 december. In de 3 komende weken zijn er voor mij naast de clubtrainingen op dinsdag en donderdag en de woensdagse herstelloop, op zaterdag een 'trage' duurloop (12 tot 15 km) met als heuveltraining 5 x Hoge Jan op en af en op zondag een bosloop van +/- 10 tot 12 km als ontbijt. Aan loop-kilometers geen gebrek dus. Zondag 3 januari is er de cross re-start in Grimbergen (GRIM). Mijn volledige veldloopplanning voor dit seizoen vindt U terug in de rechter kolom. Het BK masters laat ik links liggen omdat het dit jaar 'zou' doorgaan in Seraing en dat vind ik nu net iets te ver.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: