Hoofdmenu

vrijdag 18 december 2009

Sneeuw ...
Dus buiten de training van dinsdag, een 10 km loop met enkele snellere rondjes, heb ik nog geen meter gelopen. Woensdag wou ik starten, maar een plotse stekend pijnscheut in mijn enkel deed mij besluiten om niet verder dan ons terras te lopen.
Door de hevige sneeuw werd de donderdagtraining afgelast. Maar goed ook want dan kon ik mijn enkel laten rusten. Vandaag geprobeerd om de loopschoenen aan te trekken en plots was die pijnscheut er weer. Het komt telkens terug als ik mijn loopschoenen aantrek. IJs, Flexium en Ibuprofen ... ik hoop dat het help zodat ik zondag kan starten in Laken. Door de weersomstandigheden zal het er dit jaar erg gevaarlijk bijliggen. En er wordt nog meer sneeuw verwacht.
Eerst is er zaterdag nog het kerstfeest van de club met de prijsuitreiking van het cross-club-eindklassement en daarna een een gezellige babbel en bijhorende drink.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: