Hoofdmenu

zaterdag 9 januari 2010

Koning winter
Terwijl wij hier zitten te bibberen bij -7 tot -9 heeft men in Buskerud (Noorwegen – ten westen van Oslo) temperaturen gemeten van -40 en lager. Dat is pas koud. Nu is men over de koude winter aan het zagen, maar feitelijk is dit een normale winter voor onze contreien. Vandaag is er al een klein laagje van zo'n 3 cm sneeuw bijgevallen. Dit geeft dan een kleine 10 cm in totaal. Positief aan deze lage temperaturen is dat er weinig muggen zullen zijn volgende zomer. Minder positief is dit weer voor de sportievelingen onder ons.
Door het strooien, … liggen de voetpaden er gevaarlijk glad bij. Ook snel lopen bij deze koude is niet goed voor de longen (vooral voor de longblaasjes).
Voor de rest gaat de revalidatie gewoon voort. Veel verbetering is er niet, maar we blijven hopen dat de blessure snel genezen is en we opnieuw aan het loopwerk kunnen beginnen. Gisteren mocht ik voor het eerst 15' stappen op de loopband met de loopschoenen. De veters heb ik minder vast gestrikt zodat ik geen last had. Straks ga ik opnieuw een kwartiertje stappen op onze loopband.



onze tuin


onze tuin


onze tuin


werkloze BBQ


Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

is Hamme volgende week haalbaar voor jou?
Succes alvast!


En voor ik het vergeet: Happy 2010!!

Geert