Hoofdmenu

maandag 11 januari 2010

Er komt beweging in
Dan heb ik het niet over vastgevroren waterkraantjes, sloten, ... maar over mezelf. Gisteren namiddag een korte wandeling van zo’n 5 km gemaakt, met het fototoestel in de aanslag. Eigenlijk was het al een beetje laat in de namiddag om nog echt goed belichtte foto’s te maken. Op geen enkel moment heb ik last gehad van de blessure ook al heb ik soms aan een stevig tempo gestapt. Misschien dat ik op vijdag voor het eerst een paar looppasjes mag wagen op de loopband bij de kinesist, maar dan mag er geen tegenstribbelende enkelpees meer zijn.
De crossen in Hamme (zondag as) en Bornem (zondag 24/01) komen nog veel te vroeg. Ik denk zelfs dat het PK op zaterdag 06/02 nog niet haalbaar is, al is dag nog 'heel' ver weg.
Morgen ga ik opnieuw baantjes trekken in het vernieuwde zwembad van Lebbeke.


Tot de volgende keer


Opstalse kerk

Geen opmerkingen: