Hoofdmenu

woensdag 10 maart 2010

Status update
Het begint stilaan beter te lopen. Het drukgevoel is verdwenen (voorlopig toch), maar de conditie, die is ver te zoeken. Gisteren ben ik naar de club gaan lopen en heb eerst met de groep gaan loslopen. Daarna met Jan zo'n 7 km gelopen aan een tempo van 5 min/km.
Mijn gemiddelde hartslag was met 152 slagen /min nog steeds aan de hoge kant. De langzame conditie-opbouw, dmv trage duurlopen kan opnieuw beginnen.
Morgen ga ik naar het ASZ voor een looponderzoek. Waarschijnlijk zal ik nieuwe inlegzooltjes aangemeten krijgen. Die hopelijk passen, want lang geleden heb ik ook zo een test gedaan en met de exemplaren van toen heb ik een 5-tal loopkilometers gedaan. Het resultaat waren joekels van blaren en zere voeten. Enkel in 2 paar schoenen kan ik ze probleemloos dragen.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: