Hoofdmenu

maandag 15 maart 2010

Motor Retro Beurs Leuven
Zaterdag ben ik met een paar vrienden naar de moto retro beurs in Leuven geweest. Veel motorfietsen stonden er niet. Het was meer een motoronderdelen beurs. Toch heb ik weer veel bijgeleerd waar je op moet letten als je een 2e hands motorfiets koopt, welke de voor- en nadelen zijn van de verschillende merken, ... In de late namiddag en zondag voormiddag was ik thuis fietsenmaker. Nu staan onze rijwielen opnieuw te blaken van gezondheid. Gelopen heb ik echter niet. Vanaf deze week ga ik proberen 3x een duurloopje doen van zo'n 10 km. Langzaam wordt het aantal kilometer opgedreven en binnen een paar weken hoop ik dan op zaterdag 17 april in Opstal deel te nemen aan de 2e Avaloop. Je Kan er kiezen tussen 6, 12 of 21 km. Hopelijk kan ik dit jaar deelnemen (aan de 6 of 12km), want vorig jaar stond ik langs de kant met een hamstringblessure.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: