Hoofdmenu

donderdag 13 mei 2010

Roparun 2010
Op Pinksterzondag 23 mei is er in Opstal de doortocht van de Roparun. De teams maken, een ommetje via onze straat en de Pattatenmolen, richting Molenstraat. Dinsdagavond kregen we een rood hart om ons huis te versieren. Het is vooral bedoeld om de lopers een warm hart toe te dragen. Wij gaan vooral supporteren voor 'Team 83', waarin een aantal vrienden lopen. Toch wel ne straffe toer om in een aflossingswedstrijd van Parijs naar Rotterdam te lopen. Ge moet het maar doen.

Succes Eric en team 83 !!!
Hun avonturen kan je volgen via deze link: Team 83. Marc, ook een loopblogloper neemt ook deel aan dit evenement. Hij maakt deel uit van Team 231.
Omdat de piste vandaag gesloten was, heb ik mijn 5 x 1.000m in Buggenhout bos gelopen. (gem. 4'20" /km - gs. 13,9 km/u). In het begin liep het vlot, maar de laatste km had ik het redelijk lastig om het tempo er in te houden. Morgen is het zowel op loopgebied als op het werk voor mij een rustdag. Sinds ik beginnen werken ben, bijna 25j geleden, heb ik steeds de brugdag met OlH hemelvaart genomen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: