Hoofdmenu

zondag 16 mei 2010

Lang weekend
En toch maar 1x gelopen. Donderdag hebben we een ganse dag in de garage gewerkt, de jaarlijkse grote kuis. In onze straat was er op dat eigenste ogenblik een rommelmarkt en ik heb daar een verkoopster kunnen blij maken met een aantal van onze ongebruikte (ex-tombola, ...) spullen. Ook al was het weer niet echt schitterend, wat motregen in de voormiddag, er is heel veel volk komen opdagen om een koopje te doen. Vrijdag ben ik dan met een volle auto 'rest' naar het containerpark gereden. Gelukkig kan je daar met bijna alles terecht. Ik zou niet weten wat we anders zouden moeten doen. Wat een mens niet allemaal bij elkaar krijgt op 1 jaar. Op zaterdag heb ik mij bezig gehouden met het 'wassen' van de steentjes uit onze vijver. Een hele karwei want het was de eerste keer in 5 jaar dat ik ze uit gehaald heb.
In Merchtem sluit er binnenkort een plantencentrum en daar kan je de laatste exemplaren kopen aan - 20%. We zijn er even op bezoek geweest en de planten en 1-jarige hebben daarna een plaatsje gekregen in de tuin en op het terras.
Zondagvoormiddag heb ik de goesting gevonden om de loopschoenen aan te binden. Wat eerst een toerke van 1 u ging worden, is er uiteindelijk 1 van 1u30 geworden. Heel rustig begonnen en het liep lekker. Onderweg dacht ik, nog een klein ommetje langs daar en dan langs ginder en zo had ik na 1u29'52" juist 15,6 km gelopen (gs. 10,4 km/u). Het was de eerste keer sinds mijn blessure dat ik zo lang aan 1 stuk gelopen heb. Ik was zelfs nog niet moe of had nog nergens last van ... enkel dorst ;-). Deze namiddag heb ik op ons terras, uit de wind in het zonnetje, genoten van de warmte en het niks doen, behalve het lezen van een tijdschrift.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: