Hoofdmenu

zaterdag 22 mei 2010

Wat een weer ...
Na de duurloop van dinsdag was het donderdagavond intervaltraining. Op het programma: 4 reeksen 500m snel + 100m 'joggen' + 200m snel + 3'00" reeksrust. Toen de groep zich in gang zette, heb ik ze laten vertrekken en heb gekozen om aan mijn tempo de training af te werken. Indien ik dat niet gedaan zou hebben, dan zou ik zelfs de derde reeks niet gehaald hebben en dit omdat de benen dan volledig verzuurd geweest zouden zijn.
Cijfertjes:
500m – 1'54" – 15,8 km/u
200m – 0'46" – 15,7 km/u
500m – 1'52" – 16,1 km/u
200m – 0'46" – 15,7 km/u
500m – 1'53" – 15,9 km/u
200m – 0'44" – 16,4 km/u
500m – 1'55" – 15,7 km/u
200m – 0'45" – 16,0 km/u
Vrijdag was het rustdag en vandaag was het genieten van het lange weekend.
Deze voormiddag hebben we onze rolluik hersteld. De koord om ze omhoog en omlaag te laten, had het na 15 jaar begeven. Omdat het aan een venster op de eerste verdieping was, had ik eerst niet veel zin om de herstelling zelf te doen ... tot ik de prijs gevraagd heb om het te laten herstellen. Dat was efkes slikken. Met de vakkundige kennis van mijn schoonvader hebben we de klus geklaard. Het heeft weliswaar wat langer geduurd, maar het rolluik kan opnieuw omhoog en omlaag zoals voorheen. Deze namiddag was het achtereenvolgend, het gras (laten) afrijden door Lotte, een paar boodschappen doen en de BBQ aansteken. Al het lekkere eten werd doorgespoeld met een lekker glaasje rose wijn. Morgenvoormiddag ga ik er de opgeslagen calorietjes weer aflopen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: