Hoofdmenu

vrijdag 22 oktober 2010

Nieuwe MegaSpike ploeg lopers wegens een paar gekwetsten ...

Mannen:
Atelaw Bekele
Lander Van Drogenbroeck
Willem Van Scheurbeeck
Dieter Broeckaert
John Klutskens

Vrouwen:
Elke Van Hoeymissen
Rosemari Kithusi
Natalie Ameloot
LiesbethVan De Velde
Sarah Balancier

Deel 2 - Verkoudheid
Tijdens de training van dinsdag begon het hevig te regenen. Vlug loop-regenjas aan en pet opgezet zodat ik alles redelijk droog kon afwerken. Na afloop kreeg ik kou en dat bleef zo de ganse avond. 's Nachts begon de verkoudgheid zich te manifesteren met een volledig verstopte neus en hoofdpijn. Met medicatie kon ik het tij keren en was het gisteren al veel beter. De donderdagtraining heb ik overgeslagen. Maar goed ook want sinds deze ochtend is er een zware hoest bij gekomen. Nu ga ik daarvoor medicatie nemen zodat ik zondag kan starten in de Lotto Cross Cup Relay in Gent bij de masters. Samen met Jan en Sigurd vorm ik een team, waarvan elk een bepaalde afstand moet afleggen, nl. 1.000 m / 1.500 m / 3.000 m. Wat al zeker vaststaat is dat Jan de langste afstand voor zich gaat nemen.Wie er gaat starten gaan we de dag zelf bepalen. Maar eerst proberen om zo snel mogelijk de hoest weg te krijgen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: