Hoofdmenu

maandag 18 oktober 2010

Megaspike
Is een spel zoals 'Megabike', ... maar dan met atleten die deelnemen aan Belgische veldloopwedstrijden. Deze avond heb ik mijn ploeg ingeschreven, maar door een klikfout stond er 2x dezelfde atleet in. Vervangen = alle 2 vervangen en niet 1 van de 2. Een klein foutje dus ontdekt door de tester in mij. Ondertussen heb ik nog een 2e ploeg kunnen inschrijven die wel aan de vereisten voldoet, zij het onder dezelfde naam - wat eigenlijk niet zou mogelijk mogen zijn.

Mijn 'winnende' ploeg heet - hoe kan het ook anders - Opstalse loper en bestaat uit:

Mannen:
Desmet Pieter
Roels Jonas
Klusken John
Brouckaert Dieter
Van Scheurbeeck Willem

Vrouwen:
Van Hoeymissen Elke
Kithusi Rosemari
Van De Velde Liesbeth
Ameloot Natalie
Balancier Sarah
Of het een groot succes zal zijn ? Hopelijk wel.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: