Hoofdmenu

zondag 31 oktober 2010

Nieuwe tuinbewoners
Deze week heb ik in onze tuin 2 nieuwe bewoners gespot, nl een egel en een salamander. We hebben reeds 2 egelbewoners gehad, maar beiden zijn jammerlijk verdronken. Ze hadden blijkbaar erge dorst en wilden zich laven in onze vijver. Ze zijn er in geraakt, maar niet meer levend uitgeraakt. Daarom staat er nu achter in de tuin een schaal die constant gevuld is met water. Het is hier dat ik onze nieuwe logée gespot heb. Onze andere nieuwkomer heb ik pas gisterenavond toevallig gezien. Het was al donker toen ik nog even buiten moest zijn en toen het buitenlicht aanging zag ik het kleine beestje zitten. Een (pas)foto van de 2 nieuwelingen heb ik nog niet.
En het lopen ... na 12 dagen verkoudheid ben ik deze ochtend in de motregen vertrokken voor een klein toerke van 9,4 km in 53'19" (gs.10,6 km/u). De hartslag bleef met 154 veel te hoog. Dus de goede conditie is nog heel ver weg. Dinsdagavond opnieuw een loopje om zo langzaamaan de basisconditie terug op peil te krijgen. De veldloop in Opwijk van zondag as zal ik opvatten als een doorgedreven training en niet als een wedstrijd.

Herfstsfeer

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: