Hoofdmenu

maandag 8 november 2010

Cross Opwijk ...
Dat was 5,67 km (redelijk) afzien. Blijkbaar had ik nog last van mijn verkoudheid die nog niet helemaal genezen is, want ik kreeg niet veel adem. De weersomstandigheden waren bijna perfect met 10 graden, zwak briesje en droog. De omloop lag er door de overvloedige regen van de afgelopen dagen heel drassig bij. Er was 1 modderpoel die net breed genoeg was om niet over te kunnen spingen. Je moest er door en zakte er tot ver boven je enkels in. Dit was nog niet zo erg. Het grasveld, dat was andere koek, daar werden de spikes letterlijk in het sompige gras gezogen. Ik was blij toen ik over de aankomstlijn liep. 5,67 km in 27'28" was goed voor een gs. van 12,4 km/u. Clubgenoot en trainingsmakker S. liep een heel goede wedstrijd en eindigde een heel eind voor mij. In Zele op 28/11 is er de revanche ;-). Meer info over de atleten van Team Verhulst vindt je hier. Vandaag is het rusten en recupereren. Misschien dat ik morgen mee doe aan de intervaltraining, maar dat zal afhangen van mijn hoestje.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: