Hoofdmenu

maandag 14 maart 2011

Rustige (loop)week
Een tijdje geleden had ik een serre besteld en vorige week (iets vlugger dan verwacht) is ze dan geleverd. Met mooie weer van de voorbije dagen heb ik geprofiteerd om de grond te nivelleren en ze in elkaar te knutselen. Het heeft allemaal iets langer geduurd dan verwacht. Ze staat, enkel het glas moet er nog in gezet worden. Dat wordt een karweitje voor zaterdag as.
Na deze rustige loopweek met heel weinig kilometers begint de opbouw naar de zomerjoggings toe. Ook dit jaar geen marathon wegens te weinig tijd om het ‘grote’ aantal kilometers te lopen welke nodig zijn om zo’n avontuur tot een goed einde te brengen. Het pistewerk laat ik ook links liggen omdat mijn snelheid veel te laag.
Nu zondag loop ik met nr 2170 in Dendermonde de ‘Hemaco Dwars door Dendermonde’. Ik heb er gekozen voor de 5 km (2 rondjes door de stad). Hopelijk is het droog zodat het genieten wordt.

Hieronder vindt U de link naar de omloop:

http://www.garmin.be/Parcours/DwarsDoorDendermonde/fullscreen5.html

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: