Hoofdmenu

woensdag 8 juni 2011

Verzopen … lopers
Wegens tijdsgebrek, door het mooie weer was ik meestal buiten te vinden en 's avonds was ik bezig met het afwerken van onze website (mijn eindproef voor de avondschool), ben ik nu pas toegekomen om nog eens iets te posten op mijn blog. Het werd vorige week een duurloopweer (mede door de warmte) dus daar valt weinig over te vertellen. Gisteren hebben we voor het eerst in maanden in de regen getraind – gietende regen. We waren allen verzopen ... lopers omdat we in t-shirt liepen. Een regenjasje zou niet geholpen helpen. Iedereen had 'snoek' (= dialect voor water in de schoenen). Toen we klaar waren met loslopen (cooling down) hield het op met regenen.
Zaterdag as doet de Roparun weer Opstal aan. Team83 mer Eric F., .. zal weer enthousiast aangemoedigd worden want er is weer  een dorpsfeest georganiseerd. Alle redenen zijn goed om een feestje te bouwen in ons dorp. Dit jaar zijn de weersvoorspellingen echter niet zo goed. Maar als het droog blijft, zal je op de site van de patattenmolen weer over de koppen kunnen lopen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: