Hoofdmenu

zaterdag 2 juli 2011

Onweer
Het is deze week eentje geworden met niet zo veel loopkilometers. Dinsdag heb ik de training overgeslagen omdat er zware onweders en hevige regenval voorspeld was. Wij hebben echter geluk gehad. In de vooravond zijn er enkele druppels gevallen en kon je in de verte de donder horen rommelen. 's Nachts zijn we aan het ergste ontsnapt. Het heeft wel heel hard geregent (eerder water gegoten). Dat heb ik 's anderendaags gemerkt omdat de regentonnen aan mijn serre voor het eerst volledig gevuld geraakt zijn. Op donderdag was er de clubtraining. Voor mij was dat 4 x 1.500m in 6'20" + 500m joggen als reeksrust. Mijn bovenbenen voelden nog steeds zwaar aan. Blijkbaar nog een gevolg van de SportAsseLoop van vorige zaterdag. Voor de rest worden de volgende (loop)dagen gevuld met een duurloop.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: